New York Style Interiors

MINT CLUB POINTS

 

REGULAMIN PROGRAMU

"MINT CLUB POITNS"

 

§ 1. Postanowienia ogólne

1.1 Program jest prowadzony pod nazwą „MINT CLUB POINTS”.

1.2 Organizatorem programu jest Mint Grey z siedzibą w Warszawie 02-550 przy ul. Kieleckiej 23,

NIP 852-241-60-57 (zwanym dalej Mint Grey lub Sklepem),

1.3 Program jest prowadzony na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w salonach Mint Grey i rozpoczyna się w dniu 01.02.2015.

1.4 Regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w Programie.

1.5 Mint Grey zastrzega sobie możliwość włączenia lub wyłączenia niektórych salonów z Programu czasowo lub na stałe w każdym czasie i bez podania przyczyny.

1.6 Program skierowany jest do zarejestrowanych klientów sklepu internetowego MINT GREY, dostepnego pod adresem www.mintgrey.pl (zwanego dalej sklepem).

1.7 Uczestnictwo w Programie jest dobrowolne i bezpłatne.

 

§ 2. Zasady uczestnictwa

2.1 Uczestnikiem Programy (zwanym dalej "Uczestnikiem") może być każda osoba fizyczna, która:

a. Ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolnośc do czynności prawnych;
b. Dokona rejestracji Konta Klienta w Sklepie

2.2 Przystapienie do Programu następuje automatycznie w momencie rejestracji konta w Sklepie.

 

§ 3. Zasady przyznawania punktów

3.1 Uczestnicy Programu zbierają punkty lojalnościowe (zwane dalej "Punktami") za zakupy dokonane w sklepie internetowym oraz inne określone przez Organizoatora aktywności.

3.2 Punkty przyznawane są według następujących zasad:

a. Uczestnik Programu za każde jednorazowe zakupy w kwocie minimum 100 zł otrzymuje 5 Punktów;

b. Punkty przyznawane są w ramach pojedynczych zamówień. Liczba punktów obliczana jest z sumy cen produktów po uwzględnieniu rabatów. Koszt wysyłki nie jest uwzględniany.

Przykład;

Przyjmijmy, że za każde wydane 100 zł otrzymuje się 5 pkt. Jeśli Jan Kowalski złożył zamówienie o wartości 98 zł, a potem złożył zamówienie o wartości 3 zł, to za żadne z tych zamówień nie otrzyma punktów. Jeśli jednak złoży zamówienie za 200 zł, to otrzyma 10 punktów.

c. Dodatkowe Punkty mogą być przyznawane za:

  • Zapisanie się do newslettera;
  • Dodanie opinii na Google o zakupionym produkcie;
  • Udział w akcjach promocyjnych organizowanych przez Sklep.

3.3 Punkty są naliczane po zmianie statusu zamówienia na "Przesyłka wysłana" lub "Odebrane"

3.4 W przypadku zwrotu zamówienia, za które przyznano Punkty, Organizator zastrzega sobie prawo do odjęcia odpowiedniej liczby Punktów z konta Uczestnika.

Przykład

Jan Kowalski zrobił zakupy za 100zł i otrzymał 5 punktów lojalnościowych. Po jakimś czasie dokonał pełnego zwrotu zakupionych towarów. W tym przypadku zostaje mu odebrane 5 punktów, które dostał za złożone (a potem zwrócone) zamówienie.

3.5 W przypadku zwrotu towaru i odliczeniu punktów, gdy powyższe punkty zdążyły być wymienione na produkty w Sklepie, Sklep zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość odjętych punktów.

3.6 Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zasad przyznawania Punktów, o czym poinformuje Uczestników z odpowiednim wyprzedzeniem.

 

§ 4. Wykorzystanie punktów

4.1 Zgromadzone Punkty Uczestnik może wymienić na:

a. Produkty dostępne w Sklepie w kategorii "DOSTĘPNE OD RĘKI"

4.2 Warunki wymiany Punktów:

a. Wymiana Punktów na produkty odbywa się podczas składania zamówienia w Sklepie.

b. Przelicznik Punktów. 1 Punkt = 1.00 zł

Przykład;

Jeśli 1 Punkt = 1.00 zł , to za produkt w cenie 100 zł , klient będzie musiał zapłacić 100 punktów.

4.3 W momencie kiedy zamówienie realizowane "Za Punkty" otrzyma status typu Zamknięte (niezrealizowane) Organizator zobowiązuje się do zwrotu punktów na konto Uczestnika.

4.4 Minimalna liczba Punktów potrzebna do wymiany na produkt są określane przez organizatora i mogą ulec zmianie.

4.5 Podczas wymiany Punktów na produkty klient zobaczy odpowiednie wskazówki (np. informację o tym, ile jednorazowo może wymienić Punktów).

4.6 Punkty można wymienić na produkty tylko przy okazji zakupów w sklepie.

a. W koszyku klienta nie mogą znajdować się wyłącznie produkty wymieniane za punkty. Koszyk musi zawierać także produkty, za które klient zapłaci.

4.7 Za każdą jednostkę produktu naliczana jest symboliczna opłata w wysokości 1,00 zł.

Przykład;
Przyjmijmy, że opłata wynosi 1,00 zł.
  1. Sprzedajemy figurkę dekoracyjną. Klient wymienił punkty na 1 figurkę, więc opłata wyniesie 1,00 zł.
  2. Klient wymienił punkty na 5 sztuk świec. Opłata zostanie naliczona za każdą sztukę i wyniesie 5 zł.

4.8 Termin ważności Punktów

a. Punkty można wykorzystać bezterminowo.

 

§ 5. Reklamacje

5.2 Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Programu nalezy zgłaszać srogą elektroniczną na adres: shop@mintgrey.com.pl

5.3   Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty ich otrzymania.

 

§ 6. Postanowienia końcowe

6.1 Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie (regulamin, załączniki, itd.) w każdym czasie bez podania przyczyny.

6.2 Program obowiązuje bezterminowo, jednocześnie Mint Grey zastrzega sobie prawo do jego zawieszenia lub zakończenia w każdym czasie bez podania przyczyny, o czym Uczestnicy zostaną poinformowani w sposób wskazany w pkt. 5.1.

6.3 Regulamin Programu jest dostępny do wglądu w każdym z salonów Mint Grey oraz na stronie www.mintgrey.pl

 

§ 4. Reklamacje

4.1 Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Programu nalezy zgłaszać drogą elektroniczną na adres: shop@mintgrey.com.pl

4.2    Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty ich otrzymania.

 

§ 5. Postanowienia końcowe

5.1 Mint Grey zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie (regulamin, załączniki, itd.) w każdym czasie bez podania przyczyny. 

5.2 Program obowiązuje bezterminowo, jednocześnie Mint Grey zastrzega sobie prawo do jego zawieszenia lub zakończenia w każdym czasie bez podania przyczyny, o czym Uczestnicy zostaną poinformowani w sposób wskazany w pkt. 5.1.

5.3 Regulamin Programu jest dostępny do wglądu w każdym z salonów Mint Grey oraz na stronie www.mintgrey.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl