New York Style Interiors

Wymiany, zwroty i reklamacje

Wymiany, zwroty, reklamacje

 

Wymiana towaru


 

Aby wymienić towar:

  1. Złóż nowe zamówienie z opcją płatności przelew.
  2. Poinformuj nas drogą mailową, które produkty, z którego zamówienia postanowiłeś wymienić i wskaż nam numer zamówienia, które złożyłeś w zamian;
  3. Otrzymasz od nas informację odnośnie płatności - jaką kwotę, powinieneś dopłacić bądź jaką kwoty my zwrócimy Tobie po otrzymaniu przesyłki zwrotnej. Obliczana będzie zgodnie z zasadą:
    [wartość nowego zamówienia i kosztów wysyłki - wartość zwracanych towarów - koszty pierwotnej wysyłki]
  4. Wymieniany produkt odeślij do nas w ramach zwrotu wraz z wypełnionym protokołem zwrotu i paragonem na adres:

    MINT GREY
    Dział Zwrotów i Reklamacji
    ul. Kielecka 23
    02-550 Warszawa

  5. Pamiętaj o oryginalnym opakowaniu i by zwrócić uwagę o należyte zabezpieczenie przesyłki (towar nie może mieć luzów, nie może się przemieszczać swobodnie w kartonie).
  6. Niezwłocznie po otrzymaniu od Ciebie przesyłki zwrotnej, zatwierdzeniu jej stanu oraz zaksięgowaniu ewentualnej dopłaty wyślemy do Ciebie nowy towar.
  7. Ewentualną nadpłatę zwrócimy w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki z wymienianym towarem.

 

 

Zwrot towaru


 

W ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, masz pełne prawo by zwrócić do nas zakupiony produkt. Jak to zrobić? To proste!

  1. Pobierz nasz formularz zwrotu towaru
  2. Wypełnij formularz i dołącz do przesyłki.
  3. Wyślij paczkę na adres:

    MINT GREY
    Dział Zwrotów i Reklamacji
    ul. Kielecka 23

    02-550 Warszawa
    tel. 22 827 70 04

Pamiętaj żeby dołączyć do paczki podpisany formularz zwrotu oraz dowód zakupu (oryginał lub kopię). Niepodpisane dokumenty nie będą uznane. Nie zapomnij podpisać formularza zwrotu.
Zwrot wpłaty zostanie dokonany w ciągu ok. 14 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu, za pośrednictwem przelewu bankowego.
Nie przyjmujemy przesyłek „za pobraniem”.
Zwracany towar powinien być odpowiednio zapakowany (oryginalne opakowanie, folie, metki) oraz zabezpieczony - odpowiednio wypełnione pudełko (w taki sposób, by jego zawartość nie mogła się przemieszczać, a jego delikatne i kruche elementy otulone były grubą warstwą ochronną - folią bąbelkową, styropianem itp.) prosimy dodatkowo zapakować w papier albo owinąć folią strechową.
Przy dokonywaniu zwrotu zachęcamy do korzystania z firm kurierskich lub opcji pocztowej z potwierdzeniem nadania (np. paczka pocztowa ekonomiczna).
Twoja satysfakcja liczy się dla nas najbardziej. Pomóż nam doskonalić nasze produkty i usługi. Sugestie i komentarze w formularzu zwrotu są zawsze mile widziane.

 

Reklamacje


 

Chcesz zgłosić reklamację?
Jeśli nasze produkty i usługi Cię nie satysfakcjonują, zrobimy wszystko żeby to zmienić. Skontaktuj się z nami, a na pewno uda nam się dojść do porozumienia.
Przez okres 2 lat od daty zakupu, na wszystkie produkty kupione w Mint Grey®, przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową.

Oto nasza skrócona procedura reklamacyjna:

  • Zgłoszenie reklamacji wraz z załączonymi zdjęciami szkody należy wysłać mailowo pod adresem:  shop@mintgrey.com.pl;
  • Przy produktach szklanych, ceramicznych i innych kruchych oraz w każdym wypadku, gdy stan opakowania może wskazywać na to, ze towar został uszkodzony w transporcie z winy przewoźnika, do reklamacji prosimy dołączyć protokół szkody sporządzony przez kuriera;
  • W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, na naszą prośbę, reklamowany towar należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu, dobrze zabezpieczony przed wszelkimi uszkodzeniami, na adres:

    MINT GREY

    Zwroty i Reklamacje
    ul. Kielecka 23

    02-550 Warszawa

  • My w zamian prześlemy Ci nowy bądź naprawiony towar, lub niezwłocznie zwrócimy pieniądze.

 


*W żadnym z w/w przypadków Mint Grey® nie przyjmuje (nie odbiera) przesyłek za pobraniem.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl